Algemene voorwaarden
AansprakelijkheidAlhoewel in 99,9% van de gevallen alles naar wens zal verlopen kan het altijd voorkomen dat er iets mis gaat en er data verloren gaat op uw computer, ons eerste gratis advies “maak regelmatig een back-up”. In de meeste gevallen is dit het gevolg van aangetaste files door bijvoorbeeld spyware, adware of virussen. U kunt ons hiervoor niet aansprakelijk stellen. Wel zullen wij alles in het werk stellen, voor zover dit binnen onze macht ligt, om uw computer weer werkend te krijgen. Het doel is om U als tevreden klant te behouden.
Telefonisch consultU kunt ons altijd bellen wanneer u met uw computer vast zit, vragen heeft of er zelf niet meer uitkomt. Indien mogelijk bieden wij hiervoor telefonisch hulp waarmee u in de meeste gevallen verder kunt.
BetalingBetaling van geleverde diensten dienen contant te worden betaald op de dag van levering, producten c\q materiaal dienen vooruit bij bestelling te worden voldaan op rekening.
GarantieOp losse onderdelen en randapparatuur zit 12 maanden garantie. De fabrikanten kunnen een andere / langere termijn hanteren, hiervan kunt u de garantie claimen bij de fabrikant.
SoftwareOp software wordt geen garantie verleend. Software wordt niet retour genomen. Met uitzondering van productiefouten. Deze worden altijd bepaald door de producent.
MediaOp alle lege media zoals DVD's, CD-R, RW en dergelijke wordt geen enkele garantie verleend. Media wordt niet retour genomen. Met uitzondering van productiefouten. Deze worden altijd bepaald door de producent.
RetourenAlleen binnen 8 dagen of indien wettelijk anders. Met factuur/bon, speciaal voor uw bestelde artikelen worden niet teruggenomen. Het product zal door een van onze medewerkers worden beoordeeld of terugname acceptabel is. Bij incompleetheid, beschadiging of welke vorm van onverkoopbaarheid dan ook, zal een nader te bepalen percentage in mindering worden gebracht.
Afhandeling binnen de garantie termijn:Defect merk productenBij een defect of probleem op Merk producten bij ons aangekocht dient u deze altijd te melden bij de fabrikant van dit product, tenzij anders vermeld in de garantie papieren van dit merk.
Defect niet-merkproductenWij streven na controle en constatering van het defect op een product, dit gelijk voor u te verhelpen of om te ruilen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zal het product worden geretourneerd naar de fabrikant. In sommige gevallen wordt in overleg gekozen voor een alternatief product, eventueel met bijbetaling. Mocht er bij de fabrikant geen omruiling plaatsvinden, dan zullen wij streven u een gelijkwaardig product aan te bieden.
Afhandeling buiten de garantie termijnWanneer een fabrikant geen garantie meer biedt op een product, dan bieden wij de mogelijkheid deze alsnog voor u af te handelen. Hiervoor worden standaard € 25,00 incl. btw behandelingskosten voor in rekening gebracht. Hieronder vallen niet de reparatie en eventuele verzendkosten.
TFT/LCD MonitorenWij hanteren de garantie richtlijnen die de fabrikanten aanbieden bij hun producten. Voor meer informatie over de garantie van TFT/LCD Monitoren neemt u contact met de fabrikant op. |
Windows computers
Apple computers | En verder...
Zoeken | Meer informatie | |||
Het laatste nieuws | Stel uw vraag! |